Vill du träna på att prata arabiska i en avslappnad miljö samtidigt som du fikar och träffar nya vänner? Då ska du komma till arabiskt språkcafé på Kista folkhögskola i höst.

Tre onsdagskvällar under hösten är alla som vill välkomna till språkcafét. Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller om du redan kan en del arabiska. Vi anpassar samtalen och hjälper varandra. Det kostar ingenting, kräver ingen föranmälan och dessutom bjuder vi alla som deltar på fika.

Om detta låter som något för dig ska du se till att boka in följande datum i kalendern: 25:e september, 23:e oktober och 27:e november. Språkcafét håller till i Finlandssalen på Kista folkhögskola och är öppet mellan klockan 18 och 20.

Ahlan wa sahlan!