Är det dags att ta tag i arabiskan? Gå en intensivkurs 2–9 april i Casablanca med Kista folkhögskola! Att resa är ett effektivt sätt att lära sig språk, uppleva andra kulturer och lära känna nya vänner. För 6900 kronor får du resa, boende och undervisning under en vecka i vår. Möjlighet till delbetalning finns!

I kursen ingår 25 timmars intensiv språkundervisning fördelat på fem dagar, språkcafé där du övar på att prata, studiebesök och självklart även marockanskt fika. Undervisningen är anpassad för deltagare på olika nivåer. Lägsta ålder för att delta är 16 år men vi välkomnar även familjer. Vi flyger med Royal Air Maroc och i resan ingår transport till och från Casablanca Mohammed V International Airport. Boendet är på fyrstjärniga Imperial Casablanca Hotel där frukostbuffé ingår.

För anmälan och frågor, mejla sprakresa@kistafolkhogskola.se